søndag 19. juni 2011

Mitt første blogginnlegg noensinne..

Jeg har så mye å lære før jeg blir en vaskeekte blogger. Jeg må lære meg å skrive fengende, jeg må lære meg hvordan jeg skal legge ut bilder, jeg må lære meg hvordan man kan lage sånne linker hvor det bare står "trykk HER". Jeg tror bloggen blir til mens jeg skriver, og det eneste jeg vet med sikkerhet er at dette ikke er en A) hobbyblogg B) bakeblogg C) sutreblogg D) dagbokblogg osv. Det kommer til å være innslag av alle disse nevnte, og enda mer. En blogg uten en rød tråd altså (for dere som ikke er så glupe så er det derfor bloggen min heter nettopp det).

Nå skal jeg legge meg og fundere på neste innslag.

Note to self; Jeg må finne ut hvordan jeg får byttet denne urstygge skrifttypen.

Punktum

3 kommentarer:

  1. Endelig:-) Gleder meg til å følge bloggen din! You go girl:-)Hege

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Fast leser allerede ;)

    SvarSlett
  3. Jeg skal følge med deg - så morsomt!

    SvarSlett